Viziune, Misiune si Strategie

Viziune
Viziunea societatii este de a crea conditii optime pentu o dezvoltare sustinuta a activitatii, prin asigurarea unei relatii reciproc avantajoase cu furnizorii si clientii societatii. Totodata se doreste cresterea cotei de piata a productiei de ambalaje prin oferirea unui portofoliu diversificat de produse.

Misiune
Misiunea SC Jovan SRL este de a fabrica produse de ambalat cu cel mai bun raport pret-calitate, urmarind permanent protejarea mediului înconjurator si siguranta muncii. Succesul SC Jovan SRL trebuie sa constituie un factor de prosperitate pentru angajati, actionari si comunitatea locala.
Misiunea societatii va fi implementata prin crearea unui mediu intern favorabil dezvoltarii, mentinerii si motivarii capitalului uman; prevenirea poluarii mediului inconjurator si instruirea angajatilor pentru protectia mediului; asigurarea resurselor umane, financiare, materiale, tehnice si informationale pentru realizarea obiectivelor propuse;
SC Jovan SRL va fructifica toate oportunitatile atat la nivelul mediului intern al firmei cat si la nivelul extern al firmei, in vederea dezvoltarii economice si a diversificarii activitatii in cadrul industrei de profil si in cadrul pietelor pe care le serveste. In acest sens firma va intreprinde actiuni adecvate pentru a se achita la un nivel superior de responsabilitatile sale socio-economice, astfel incat sa serveasca cat mai bine interesele clientilor, salariatilor si actionarilor. O directie primordiala de actiune va fi aceea de perfectionare continua a tehnologiilor de fabricatie si de vanzare a produselor.

Indeplinirea misiunii este conditionata de respectarea principiilor de functionare a societatii si anume:

• Satisfactia clientilor - asigurata prin calitatea sortimentelor de produse : pungi de hartie biodegradabile si pungi de plastic, folii, sacose, saci menajeri, pungi anlimentare, destinate uzului zilnic precum si pungi de hartie.
• Respect – Mentinerea unei relatii profesionale atat in ceea ce priveste angajatii cat si in ceea ce priveste furnizorii si clientii societatii. Crearea unui mediu propice desfasurarii activitatii si mentinerea unui contact permanent cu furnizorii si cu clientii este una dintre modalitatile de mentinere a vizibilitatii pe piata. Orientarea catre excelenta in toate aspectele legate de activitatea societatii reprezinta un element de diferentiere fata de competitori.
•  Calitate – oferirea de produse la standarde de calitate ridicate reprezinta unul dintre principiile de baza pentru mentinerea pe piata, in conditii de competitivitate ridicata.
•  Imbunatatire continua - Dezvoltarea societatii este determinata de abilitatea de imbunatatire continua a capabilitatii proceselor de productie, a activitatii angajatilor si a calitatii produselor realizate. In acest sens o parte din profitul realizat de societate va fi redirectionat spre achizitionare de active menite sa imbunatateasca procesul de productie.
•  Invatare – Imbunatatirea continua  a activitatii angajatilor prin asigurarea unor programe de invatare, instruire, dezvoltare profesionala, seminarii si simpozioane de specialitate.

Strategie

Strategia SC Jovan SRL  deriva din obiectivele specifice propuse. In acest sens societatea si-a propus urmatoarele:
1.    Cresterea cifrei de afaceri cu aproximativ 48% in termen de 36 luni  de la finalizarea proiectului
2.    Cresterea profitului cu aproximativ 72% in termen de 36 luni  de la finalizarea proiectului
3.    Cresterea numarului de locuri de munca cu 7 noi posturi pana la sfarsitul perioadei de implementare
4.    Cresterea productivitatii prin achizitia de 4 echipamente noi de productie pungi de hartie pana la finalizarea inplementarii proiectului
5.    Diversificarea activitatii prin introducerea de produse noi respectiv ambalajele de hartie, pana la finalizarea proiectului.

< Inapoi